Nezařazené

Gabriela Horká

Kudy dovnitř?

Cestování s kočárkem se zdá býti celkem fajn, člověk se může o kočárek opřít, samo to jede, díky aretujícím kolečkům to i samo zatáčí, dítě pěkně spí, těžké nákupy se hodí do košíku a kabelka nepadá z ramene.

22.2.2016 v 9:06 | Karma článku: 7.90 | Přečteno: 331 | Diskuse

Gabriela Horká

Tak za kolik to bude dnes?

Pokud se mi to podaří, ráda bych tímto článkem otevřela sérii zážitků z MHD. První postřeh je snad úsměvný a třeba mi, po jeho přečtení, někdo prozradí, jak to s těmi cenami v MHD vlastně je, jak se cestuje s kočárkem?

16.2.2016 v 6:07 | Karma článku: 20.70 | Přečteno: 1011 | Diskuse
Počet článků 2 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 671

Jsem povětšinou čtenář a pozorovatel ... a když mi něco intenzivně hlodá v hlavě tak i pak pisatel. t.č. na mateřské dovolené s časem pro zkoumání okolí a rozhlížení se a zaznamenávání. Zajímají mě lidi, jejich nálady, emoce a to, co z nich vyzařuje. Snažím se to postřehnout, popsat a hlavně vyfotit.